REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
ALTECH KRAKÓW
Kraków, AL. POKOJU 81
firma
Pokaż firmę
Miasto Kraków
firma
Pokaż firmę
UR Kraków
firma
Pokaż firmę
UMK Kraków
firma
Pokaż firmę
C.H. KRAKÓW
firma
Pokaż firmę
MPEC Kraków
firma
Pokaż firmę
Gmina Kraków
firma
Pokaż firmę
WX Kraków
firma
Pokaż firmę
SKOZK Kraków
firma
Pokaż firmę
EXPO kRAKÓW
firma
Pokaż firmę
KPGMB - Kraków
firma
Pokaż firmę
PROFIX Kraków
firma
Pokaż firmę
MPO Kraków
firma
Pokaż firmę
ZIKiT Kraków
firma
Pokaż firmę
ZIS Kraków
firma
Pokaż firmę
ICOS Kraków
firma
Pokaż firmę
AGH Kraków
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość artykuł
Pokaż artykuł
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość
Czy poprzedni zarząd spółki Centralny Port Komunikacyjny „budował 2 000 km linii kolejowych” w modelu „piasty i szprych” w różnych częściach Polski, a teraz „zostało z tego tylko 480 km linii Y”? Czy poprzednio projektowane linie kolejowe „obsługiwały małe i średnie miasta”, podczas gdy obecnie dotyczą „głównie potrzeb aglomeracji”? Przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, CPK i PKP Polskich Linii Kolejowych sprostowali dziś te i wiele innych mitów dotyczących rozwoju sieci kolejowej w Polsce. Spółka przedstawiła dokument opisujący podejście do realizacji Programu CPK.
Kryty basen "Łabędź" na bydgoskim Miedzyniu został oficjalnie otwarty [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kryty basen "Łabędź" na bydgoskim Miedzyniu został oficjalnie otwarty [ZDJĘCIA]
W czwartek, 20 października, kryty basen "Łabędź" na bydgoskim Miedzyniu został oficjalnie otwarty. Budowę o wartości ponad 20 milionów złotych zrealizowała firma ALSTAL Grupa Budowlana.
Wygodniej pociągiem z Krakowa do Oświęcimiaartykuł
Pokaż artykuł
Wygodniej pociągiem z Krakowa do Oświęcimia
Podróżni na przystankach w Zelczynie i Jaśkowicach korzystają z wygodniejszych peronów. Pomiędzy Podborami Skawińskimi a Brzeźnicą podciągi jadą po wyregulowanych torach. Prace o wartości przeszło 14 mln zł, finansowane ze środków budżetowych, poprawiły komfort przejazdu z Krakowa do Oświęcimia.
REKLAMA